Blanketter, telefonsamtal och flytt!

Ahh precis suttit och fylt i en massa blanketter, finns rolgare saker att göra kan jag lova. Sen ringt en massa samtal ang vår flytt. Skulle ju varit toppen om jag hade fått nyklarna till förrådet nu så man kan packa in lide skit där.. men får reda på det imorgon. Sen allt detta packande me AHHHH VAD TRADIGT! Längtar tills allt är klart, så jag/vi kan börja inreda och dona i den nya lägenheten :)

I vardagsrummet så ska vi ha tre av väggarna vita, sen en fondvägg, och fondväggen består av dessa alternativen:









Hmm, svårt val må jag säga.

I sovrummet ska vi iallafall ha denna lila som fondägg, den som är längst bak på bilden :



Kommer nog bli najs! I dom andra rummen har vi inte bestämmt ännu. Men vi sitter med en massa ideér :D
Iiihhh kommer bli så kul att pyssla och dona!

Nej nu ska jag dricka lite kaffe, och sen sätta mig ner och sortera vad som ska slängas samt sparas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0