Höstmys.

Vet inte varför, men på hösten/vintern så får jag alltid en sån lust att börja blogga.
Sen om det beror på att det är så dystert väder, det vet jag inte!
Idag är det iaf söndag, så ikväll blir det en massa söndagsmys med massa godsaker.
God mat - Bra film - Bus - Och en massa kärlek! Kan ju inte bli bättre! :)
Sjukt egentligen att det redan är den 15:e NOVEMBER!!???!
Nyss satt man ju ute i solen och grillade med vänner och drack massa gott.
Det vänder väldigt snabbt. Men hösten är mysig tycker jag.
Tända ljus i hela lägenheten, mysa i soffan med en varmfilt, dricka oboy..ahh mysigt ju.

Sitter iaf just nu och väntar på fröken Meijer. Vi ska gå och fixa mat, men hon bara ligger på sin soffa och glor på True blood. Medans jag sitter här och väntar på henne. Hoppas hon är klar snart iaf!

Känner sug på att ha Simpsons maraton ikväll. Bästa serien EVER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0