Mys i stan.

Är inte de konstigt. FÖRSTA dagen jag är ledig, så vaknar jag klockan 06:00!!! Huh?!?!?!
Jag som tänkte att jag skulle sova ut,hmm.. jo tydligen va jag utsövd eftersom jag vaknade, men endå...
Mycket jag hade att göra da, alla sov jue..!!!
Iallafall. Klockan 11:00 tog iaf jag och fröken Z tåget till stan. Där inne började vi med en promenad, eftersom jag hade ett ärende att fixa :) Men det kan vi ta en annan dag.. Men iaf, när det va fixat så bjöd Zilla mig på kaffe & bakelse på brödboden *gott*,va jätte mysigt att sitta där inne och fika och prata en massa :) Förrutom att det satt en skum gubbe brevid oss, haha! Att man alltid hamnar brevid såna.
Men sen, så gick vi i lite affärer. Zilla köpte lite kläder, och jag hittade jätte fina saker :)
Så imorgon åker jag, Kimsan och Zilla med Z in till stan för att inhandla mitt + för att gå på systemet :P
Så det kommer bli så trevligt så!! :)
Nu kommer lite bilder efter vår dag i stan! :)
Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0