Scchwizzz..

Igår hemma hos Kattis va det jätte mysigt och trevligt, drack lite och kollade idol.
Va jag, Zilla, Katti, Diana, Kim och Björn. Sen kom de några till mot slutet innan vi skulle gå.
Alla stack ner till refill utom jag, blev skit trött helt plötsligt och började må illa :S
Men va lika bra att jag inte stack ner, va inte alls mycket folk där.. så man missade ju inget med andra ord.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. dricka är jag inte sugen på alls. Så blir väl lite film och sånt ikväll kan jag tro. Med lite gott att äta.. TROR jag, kan sluta med fest me ;P beror på humöret ikväll dvs :)
Är iaf på toppen humör idag,inte de minsta bakis, inte trött eller nånting.. Bra bra!!!

Men nu ska jag iaf till rusta och lite sånt.

Hörs sen!  Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0