The twilight saga new moon.

Igår när jag vaknade, så va jag bakis med stort B! Fiii faaaan säger jag bara.
Blev alldeles för mkt i lördes, men kul hade jag iaf :) Haha!
Men ohh vad seg jag va, sen på kvällen skulle jag jobba me.
Hjärnkontoret funkade inte som de brukar iaf, men jag överlevde :)
Men de bästa på hela kvällen va ändå NEW MOON!
Jag och Zilla kollade på den, som vi lääängtat! Ahh kan inte får nog..
Vilken spänning jag hade igår, och några tårar blev lite då o då :)
Den är MYCKET bättre än Twilight. Fast twilight är en av mina favoriter.
De är nåt speciellt med dom filmerna, fast böcker är fan helt klart bäst..
Eclips (den tredje boken) va kanon, fast alla böcker va bra, men man får alltid en favorit!
Meeen de e mysigare att kolla på filmerna :P
den filmen komme bli actionfylld kan jag tro ;P
Fan att man ska behöva vänta så länge på att se alla fyra filmer efter varandra :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Den var ju kass. Blev riktigt besviken på den

2009-12-22 @ 14:01:13
URL: http://trucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0