Smyg bloggar...

Sitter och smygbloggar nu tihi.. Jag , Zilla och Sinia har precis ätit middag, och nu glor vi på nån film om en drake.. Kanske inte så bra, så tänkte passa på att bloga lite ;) Men nu när jag sitter här, så kommer jag inte på något att blogga om..hmmm...illa! Imorgon är det iaf onsdag, då ska jag , Zilla & Kim in till stan, ska på lite olika seckond hand.. Ska köpa ett vitrinskåp som jag ska ha i köket! Hoppas jag hittar något fint, så då är det bra att vi har combi, så då kan man bara fälla sätet och trycka in den där bak brevid Zilla :) Kommer nog gå bra. Nej nu får jag nog va litr social! Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: zilla

Ahhh du ja hoppas inte du ska klämma ihop stackars lilla zilla där bak med en massa möbler haha näää men ett vitrinskåp ska nog fan gå :)

2010-04-27 @ 19:26:31
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0