X-men

Jo jag vet, jag är seeen! Men har aldrig känt för att kolla på den innan. Men sen va vi hos Micke igår kväll, och han har byggt ett stort bio rum, så tänkte jag att de kan va rätt coolt att glo på en sådan sorts film. Så jag frågade om vi inte kunde glo på den, och visst kunde vi de :) Fan vad bra den va =) Så nu måste jag kolla på 2 , 3 & 4 :) Alltså den va ju riktigt tuff. Hoppas dom andra är lika coola, men de lär dom ju vara!
Har fått alla säsonger av "Förhäxad" me nu.. Så ska ta en hel dag med de.. tycker den serien e bra.. innan för några år sen följde jag de varenda dag..hmm, får se om jag tycker det är lika bra idag!
Förresten i söndags så kollade jag ju på en film med Robert Pattinson.. "The haunted airman" hette den.. Kolla INTE på den.. fy fan va kass den va.. nej den 1½ timmen kommer jag aldrig få tillbaks igen.. fy fan va kass.. Tur att han är snygg annars hade jag inte glott på hela.. haha! 

Sitter nu och väntar på att min lilla snoffsa Schilla ska vakna. Nej, jag vågar inte ringa och väcka henne..
Då är hon farlig haha! Lika bra att hon får vakna helt själv så hon blir pigg och gla!

Nej nu MÅSTE jag ha lite kaffe!

Ching ching..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0