Long time no seen..

Ja de va ett tag sen jag skrev, för de första har jag väl inte haft nåt speciellt att skriv om, sen har jag haft en del att göra. Men egentligen att klämma in ett blogg inlägg tar ju inte så lång tid =)
Har isf börjat plugga, och som jag TRIVS :) Går måndag till fredag, men inte speciellt långa dagar.
Ämnena jag läser:
  • Psykologi
  • Historia
  • Religion
  • Webbdesign
  • Engelska
  • Matte
Känner att jag valt rätt ämnen att plugga, har valt de jag är intresserad av, och det som jag vill plugga upp.
Ska se sen vad för rolig utbildning jag hittar. Ska iaf va nåt som jag verkligen, verkligen vill syssla med i framtiden.
Det ända som kanske är lite negativt är att här går det undan snabbt, det man läser vanligtvis på ett år i skolan, läser vi på en termin, så det bli mycket plugg.
Veckorna bara susar förbi tycker jag. Redan måndag, helt sjukt egentligen.. tiden bara rinner iväg.
I lördes så va vi iaf hemma hos Miss Sofie & Miss Kika. Sofie fyllde (fyller egentligen idag) 24 år, så vi va ett gäng där och firade henne. Tusan vad trevligt de va, och vilken GOD drink(ar) dom bjöd på... dom slöks ner snabbt vill jag lova.. så gott!!!
Håller iaf på att tapetsera här hemma. Är klara med hallen, så nu ska bara sovrummet och köket me göras, sen är det klart. Kommer bli så fint så fiiint! Längtar tills de e klart.
Nej, nu hade jag tänkt att jag ska plocka undan här hemma lite, dricka lite kaffe och sen mysa ner mig i soffan framför alla nya kanaler. Fick hem vår HD box idag, så nu har man en skaplig bild igen och en massa roliga kanaler. Roligast är filmkanalerna, går alltid nåt bra där. Sen får jag väl lägga mig och fortsätta läsa " A child called it" (Pojken som kallades DET) som jag håller på att läsa på engelskan. Väldigt gripande bok, sann är den me. Ska läsa dom andra böckerna efter denna " Pojken som inte fanns" & " Pojken som överlevde"
Sen får jag väl slå på att läsa om mina Twilight saga böcker igen, dom kan jag fan inte få nog av ;)
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0