Natti Natti..

Så  då va denna dagen me slut. Har storstädat här hemma, så nu är de fan så rent de kan bli :)
Doftar gott av ajax och tvätten som hänger på tork doftar gott av sköljmedel...mmm älskar den lukten.
Nu ska ja, Kimsan & Chanel krypa ner i sängen för att ha maraton av Supernaturel.
Som jag nämnt sååå många ggr innan, så Ä L S K A R jag den serien.
Imorgon är det fredag, då ska jag först till skolan, sen hem och bara ta de lugnt och njuta av helgen.
På kvällen ska jag och gubben min kolla på massa filmer och äta gott, och dippa grönsaker (me like)
Sen på lördag ska vi iväg tidigt på dagen med Kika & Sofie, sen kvällen där blir me lugn.
För mig iaf :) Kim ska iväg och ha spelkväll med en kompis, medans jag och Zilla ska möjsa och kolla på serier och filmer. Skulle egentligen ha festat till det på lördag, men går ju på antibiotika :/ Men va fan, de är skönt att ta de lugnt me. Så detta kommer bli en riktig MYSPYS helg.. och jag gillar det!! :)
Nej, nu är jag för trött för att skriva..
Sov gott mina vänner.
All kärlek till er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0