Tjejmys & Supernatural.

Har haft en massa att göra idag. Så har inte hunnit skriva förren nu!
Somnade på soffan me, vadå trött.. men känner mig liiite piggare nu, fast fortfarande trött.. lite yr..
Nog bara för att jag inte sovit så bra inatt, sen gått upp tidigt och suttit på massa lektioner, då kan man bli rätt trött i huvudet :P
Igår hade jag iaf tjejmys, med mig själv och Chanel :)
Kollade på teve, b.l.a outsider, som handlade om elallergiker. Ush va hemskt, tyckte jätte synd om dom.
Tänk egentligen vad man tar allt för givet. Hur vanligt det är för oss att prata i mobil, smsa, kolla på teve, sitta framför datorn...Vissa av dom kunde ju inte ens gå och handla, ut och träffa vänner m.m.
Sen zappade jag lite på teven, och på canal+ gick Patrik 1,5, va ju längesen jag såg den, så tänkte jag kunde kolla på den. Alltså den är ju bara såååå rolig. Haha.. och Alexander Skarsgård är ju en sjukt duktig skåderspelare.
All credit to him! :P
Gottade mej igår me, dippade morötter, gurka & paprika. Sen hade jag lite ostbågar me..GOTT!
hade det faktiskt jätte mysigt, även om de bara va jag och min lilla Chanel.
Visst ser de mysigt ut..?
Kimsan va ju i Mjällby hos en killkompis och spelade tevespel o grejjer..
Skulle egentligen följt med, men pallade inte sen.
Men sen när han kom hem, så fortsatte vi att kolla på Supernatural.
Attans vad den serien är BRA! Kan inte få nog.
Kim han ska bara kolla klart på en film som han håller på att glo på nu,
sen ska vi fortsätta kolla på serien.
Den handlar om två brödrar & deras pappa. Dom jagar spöken och demoner.
Kan vara rätt läskig ibland, så är glad att jag inte glor på den själv :)
Nej, nu tänkte jag att jag ska plugga lite religion, innan vi ska bänka ner oss framför teven :)
Hoppas ni får/har en trevlig tisdagskväll mina fin fina vänner!!
All kärlek till er.


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Du vi kan väl se till helgen, jag har en kämpig vecka nämligen så det är så svårt och planera då. Är jag inte allt för trött så susar jag bort till dig en sväng i helgen =)

2010-02-10 @ 06:05:53
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0