Back to school...

Måndag igen, gillar inte måndagar överhuvudtaget!
Börjar iaf 12:20, har engelska prov (oförberett) sen har jag håltimme i två timmar innan
psykologin börjar..
Sen efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Städa är det enda som står på schemat just nu..
Nu har iaf all snö smällt väck! SKÖNT är allt jag kan säga om de, kan inte beskriva med
ord hur trött jag är/ va på de, men ska väl inte säga för mkt..Känns som att det kommer komma tillbaka..
På onsdag ska jag tydligen komma hem till Zilla (fin klädd) men jag får inte veta vad det gäller..
Knappt spänning, men jag har en liiiten aning om vad det kan gälla :) Får väl se om jag har rätt..
Nej, nu får sminket sättas på och sen får väl Chanel ut på en liten promenad. Min lilla sessa!

Sen ska jag och min älskling dricka lite kaffe tillsammans, innan min skola & hans jobb ♥



Kommentarer
Postat av: zilla

Älskar o överaska folk...men ja e rädd för att du hade en aning om va de e ;)

Hur som hellst så blir de himlans trevligt!!

2010-03-22 @ 10:27:21
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0