Live in the moments..

Igår bjöd min fina vän Zilla mig på bio, vi tittade på " Remember me " .
Ohh vad bra den va :) En MYCKET sevärd film.
Sista dagen den gick på bio, så det va ju inte så många folk, men det va bara skönt :)
Filmen började 20:30, men när vi satt hemma hos henne, så sa sa hon att vi skulle gå ner till byn klockan 19.
Men vi skulle inte hämta biljetterna förren kl:20 så nåt skumt va de :)
Men det va bara för att hon hade planerat att vi skulle fika på böckmans innan.
MYSIGT! :) Så först bjöd hon på fika och sen på bio. :)
Det va en bra försenad födelsedags present tycker jag :)
Tack så himla mycket hjärtat!
Du är en fin vän! Älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Zilla

Ohhh va gullig du e,jag blev gråtfärdig när jag läste ditt inlägg (ja jag e känslig) dock inte lika som de fjortisbrudarna som galde på bion igår haha ;)

Älskar dig me,därför ja vill göra saker för att visa det för dig ju! <3

2010-03-25 @ 09:05:02
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0