Lördag och solen skiner...

....kan ju inte bli bättre :)
Pigg och gla är jag. Just nu håller grabbarna på att tapetsera sovrummet och jag och Chanel sitter här i soffan, jag tar en liten kaffe rast ;) Ja, killarna ska me få sitt kaffe :)
Melodifestival final ikväll då, vet i fan om man glor på det! Får väl se vad som händer liksom ;) ;)
Ska iaf snart ta o diska undan och ta dagens damsugning, fyy vad tråkigt. Men man måste väl hålla det lite städat hemma iaf :) Nu blir det ett bloss t kaffet, får väl me se till så att grabbarna sköter sig :)
ha en trevlig lördag mina vänner!!!
All kärlek till er





Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Mycket snygg bild!!!! =) Där kom ditt rätta jag fram!! höhö! GizzzmooooO!

2010-03-13 @ 16:15:40
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0