Onsdaaaag!

Himlans vad tiden gått fort, och bloggat har jag inte gjort.
Haha fick minsann till ett litet rim där :)
Har haft en massa saker att göra, mest som har med skolan att göra..
Prov hit, prov dit.. men va fan.. den som ger sig in i leken, får leken tåla!!!
Trivs iaf skit bra i skolan.
Då va det snart helg då ju :) Så himlans skönt att vara ledig :)
På fredag har jag bara en lektion me, psykologi mellan 14-15, så de ska nog gå bra :)
Sen på kvällen blir det en massa mys till filmer och nåt gottis till det.
Men på dagen måste jag och kim slipa kanterna i sovrummet på tapeten,
för på lördag morgon kommer super duper snälla Micke hem till oss och tapetserar.
Ohh kommer bli så fint :) Så på fredag får vi bära ut madrasserna till vardagsrummet och sova där.
Såå upp tidigt på lördag för att handla massa god frukost och sätta på massa kaffe till Kim & Micke som ska va
så duktiga att fixa o trixa!
På kvällen ska jag och Zilla iaf ha maraton av Ghost Whisperer, ÄLSKAR den serien, en av dom bästa jag vet.
Blir så himla sur när jag glor de på teve, för när de slutar vill jag alltid se mer. Så då är maraton bäst :)
All kärlek till er.♥

Kommentarer
Postat av: zilla

Va i all världen e de jag ser??? De va på tiden att du uppdaterade här fröken wallin :)

O ja på lördag ska vi ha nykter spök maraton ;)

2010-03-10 @ 18:57:45
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0