Toast och film :)

Nu har precis jag och min älskling ätit gooooda toast, så himla gott ju :)
Kollar just nu på hollywood fruar (första avsnittet som jag sett) Lite små galna dom tanterna..
Men när det är slut så ska vi iaf glo på film.
Blir nog 2012, ingen av oss har sett den innan..
Sen att jag är så nojjig över allt som händer, kan man ju undra HUR nojjig jag ska va när vi har kollat på den filmen :) haha.. får väl gå och bygga ett skyddsrum under jorden eller nåt!
Fan känns som man börjar bli krasslig, har ont i halsen när jag sväljer, sen lite små ont i kroppen..
Så rätt skönt att jag bara har en lektion imon!

Kommentarer
Postat av: Zillis

ja hoppas att du tänkte på mig när du tryckte i dig dina jävla toast :)

2010-03-23 @ 16:04:44
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0