Amen shit...

...va längesen jag skrev här, helt sjukt ju, men kan ju låtsas att jag har haft en massa andra saker för mig! :)
Fredag idag, innebär fredags mys ( egentligen så jävla trött på de ordet, hör ju det överallt) med gottis, filmer, och annat roligheter med Zilla. Ville se skräckfilm, men de vågade inte hon!! Så jag får väl ge mig.
Imorgon blir det iallafall inte något lördags mys, nopp.. imorgon blir det kräftskiva!!!
Wihoo, ska bli himlans kul, med alla mina fina och bästa vid min sida, kan ju inte bli en bättre lördags kväll!
Hoppas bara att vädret är bättre, så man slipper både regn och storm, eller nja, regn är helt ok, vi sitter ju ändå i ett partytält.
Sen på söndag, så ska jag, Kim, Kika & Sofie ut på en roadtrip , för vi ska nämligen plocka svamp :D mmm det är ju så gott, så får väl hoppas vi hittar en massa,så man kan ha det i matlagningen sen, bara vi inte plockar med oss någon giftig så är jag nöjd :D
Jaja, blev iaf en liiiiten uppdatering över vad jag ska göra i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0