:)

Oj oj oj vad mysigt jag och mitt hjärta hade igår. Va jätte mysigt att bara strossa runt inne på skånes djurpark och kolla på alla djuren, häftigast tyckte jag va björnarna, Lokatterna, räven och älgarna :) Har aldrig sett dom djuren "live" innan, så jag tyckte det va maffigt :) Ska lägga upp bilder på djuren ikväll efter skolan, slutar ju inte förrens klockan fem.
Imorgon är jag iallafall ledig, fy tusan vad gött, kan ju verkligen inte klaga på mitt schema, ledig varje ons & fre! :)
Nu måste jag snart plugga lite till, har prov i engelska B idag, och FAN FAN FAN..kan inte de.. har inte satt sig i mina hjärnceller.. kommer väl få panik när jag ser provet, och kan säkert inte en enda fråga :S Hmm, negativa Mia!!!!
Nu ska jag och mitt hjärta iaf dricka lite kaffe och sen blir det plugg fram till 13:30, för de är då det gäller! :S
Haaaj haaaaj!

Kommentarer
Postat av: Elina

Kolla in alla outfits och klädtips jag har på bloggen=)

2010-09-16 @ 14:57:49
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Elina

Kolla in alla outfits och klädtips jag har på bloggen=)

2010-09-16 @ 14:57:57
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0