Skånes djurpark!

Nahä, blev ingen svamp igår, gick långt inne i skogen och ner för jävligt branta backar... men tusan vad skoj och mysig vi hade det iaf :) Körde ivö runt åt båda hållen, körde in i massa små skogsvägar, spännande!!!!
Mitt inne på en skogväg långt in så blev vi lite paffa, där stod en gammal gammel gubbe med rullator och vinkade glatt på oss, haha.. så söt.. han står där säkert varje dag för att kolla om någon ska komma och hälsa på han, synd bara att vi körde förbi och vände då, skulle kanske frågat han om han bjöd på lite kaffe :)
Men men, efter alla vändor på Ivö, så satte vi oss och grillade korv, va jätte mysigt, även om det började småregna lite precis när vi satte korvarna på grillen. Men kunde nog inte haft en trevligare söndag!!!
Idag är jag kanske inte lika alert, har iallafall varit i skolan och städat här hemma, håller just nu på att tvätta. Sen vis sju ska jag och Chanel ut på en långpromenad,tänkte hälsa på husse/fästmannen på hans jobb! :D
På onsdag ska vi iallafall till skånes djurpark, och det ser jag fram emot! Ska bli jätte jätte jätte kul att gå där och kolla på alla djur, och sätta sig ner och fika och ha mysigt! Så det ser vi fram emot!!
Nej nu ska jag ta mig en cigg och en kopp kaffe och koppla av lite!
Karta på skånes djurpark!
BILD: Google

Kommentarer
Postat av: zilla

HAHA nää va gulliga ni e som ska dit =D

2010-09-13 @ 17:05:59
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0